måndag 21 juli 2008

Utflykt en gråmulen dag

Stod inte ut med allt regnande så M och jag tog en tur till Nostalgibyn i Hosta (mellan Fellingsbro och Frövi)
Där har klockan vridits tillbaka några decennier. Så coolt.
Och kan man tänka sig, några barndoms-flashbacks fick jag!
En gammal Nynäsmack. Och man ser även en glimt av det urmysiga cafeet.


En sån här hade M när han var liten!




Enda badbruden jag sett den här sommaren!



Gammal varuautomat. Sådan fanns utanför bion här hemma.





Söta J som jobbar i cafeet. Där även min dotter T ska prova på att jobba nu!




3 kommentarer:

Marie sa...

Eran brygga vid ån skulle jag betala för att ha!! Fin utflykt. Kram från kusin M

Petra sa...

Tack så mycket! hoppas du har det bra! jag ska försöka orka svara på era mejl snart... Massa kramar till dig!

Anonym sa...

;o)) Till dags dato MÅSTE du ha sett fler badbrudar än den här??
Stor kram,MOKA