fredag 22 augusti 2008

Återträff


För knappt ett år sedan träffade jag ett gäng damer/tjejer på en smärthanteringskurs. Vi hade alla olika problem och skador av varierande slag. Men en sak har vi gemensamt: vi kom varandra väldigt nära. Vi har stöttat varandra, vi har avslöjat saker för varandra som ingen annan vet. Vi har en djup förståelse för varandra,något som någon annan troligtvis inte kan ha.
Sedan kursens slut i februari 2008 har vi träffats regelbundet, vi har käkat lunch ihop. Och ibland har det slunkit ner en bakelse också!


Idag har vi haft sexmånadersuppföljning på USÖ. Ledsagare var allas vår psykolog G. Vår ledstjärna!

Dagen har varit givande och väckt en del tankar. Tack mina vänner för en trevlig dag! Vi syns igen om ett par veckor!




Snälla K hade broderat söta "juliga" hjärtan åt oss alla. Jättesöta!






2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, värsta mysigt med återträffar och att komma nära varandra:D KRAM

Petra sa...

Hej du underbara! Vad fint och sött du hade skrivit om oss! Jag ska nog också skriva något.. hade ju tänkt skriva att jag också varit på återträff, men det glömde jag liksom bort.. hoho.. Kramkalas! Och tack för krya på dig kramarna, känns redan bättre!