onsdag 3 december 2008

Nyfiken??

Inte jag i alla fall...hrmmm, det var så osant det kan bli. Var ner till jobbet på julfika idag. Chefen ska på långresa, så vi hade "lilla julafton". Vi delade ut julklappar till chefen, som jag tror gjorde succe!
Själva fick vi då paket av bossen, vilka vi inte skulle få öppna förrän på dagen D......

.....men nä, så länge kan man ju inte vänta. Inte när man såg påsen paketet låg i.


Så där ja, nu har jag rivit upp påsen. Där ligger en Thomas Sabo "låda".....



....med ett presentkort i!! Jag är sååå glad. Man kan ju tro att chefen slår dövörat till när vi tjattrar på om nagellack, kläder och smycken! Men ack så fel jag hade!




Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska köpa.
Om ni funderar på om det bara var jag som var så ivrig att slita upp paketet? Nä, nä de andra två var minst lika snabba!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaaaa som systrar! Lika på många sätt...Nyfikna vi? nä?! Kram J

Anonym sa...

Inte nå nyfiken.... inte jag heller :) kram m

Anonym sa...

Åh vad fuskigt! Hur mycket var presentkortet på? Det är ju fett dyrt med sånna smycken!! Lyckost!