onsdag 25 mars 2009

??????


Köpte ny plattång idag då den gamla givit upp. För ovanlighetens skull läste jag instruktionsbladet som följde med. Där stod det:

"Denna apparat är inte avsedd att användas av personer med nedsatt
fysik, taktil eller mental förmåga eller brist på erfarenhet eller kunskap,
såvida de inte övervakas eller har
fått instruktioner om hur apparaten används.

Herregud! Hur vet jag att jag inte faller under dessa "normer!?
Känner mej ju både lite fysiskt och psykiskt handikappad ibland........
...kanske jag ska lämna tillbaka den?!
Verkar ju livsfarligt att platta håret.


4 kommentarer:

Petra sa...

Hahaha.... Jag tror du klarar av den!! Jag har inte upptäckt än i alla fall att du skulle vara tappad sååå långt bakom flötet.... ;) kraam PS. nu är det uppdaterat om besöket...

Anonym sa...

Hohoho..jag tror jag går åt!! Det måste vara någon synnerligen ovan översättare eller hur? Men jag tror dig absolut om att kunna använda den här tingesten..hhihi..lycka till! K R A M

Sweet dreams... sa...

hahahahaaaaa....sjuk du är!;-) Hoppas du tog den rosa! Kram Jenny "Pink lady"

Anybody out there?? sa...

hmmm, låter farligt. Undrar om man måste gå en kurs...... ;)kram