torsdag 31 december 2009

2009 var året....



...då sonen bytte hockeyn mot innebandy.


.....då jag var med mina arbetskamrater till Turkiet på kurs



....då jag efter mycket vånda bestämde mig att byta arbetsplats p.g.a hälsoskäl.





......då vi med goda vänner semestrade i Italien
 




.....då E och jag gick bakom töserna våra i den Italienska natten. Redo att jaga bort sammetsögda kavaljerer.





...då vi åter hade kräftskiva nere på vår brygga.




...då jag blev faster till lilla S.



Vad 2010 har i beredskap får vi vänta och se. Jag hoppas att jag gjort rätt val angående jobbet.  Att min kropp kommer att orka med heltidsjobb. Jag önskar också att mina nära och kära får vara friska.
Vad jag vet är att vi åker till Alperna för en veckas skidåkning, dottern tar studenten och sonen slutar nian.


GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: