måndag 10 maj 2010

Vem är jag?



Gjorde en personlighetstest som jag hittade hos  BLOGGARMORSAN. Gjorde den och så här blev resultatet:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.
Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker


Nu undrar jag om detta är jag?? Vet inte om jag känner igen mig?! Kanske tandhygienistyrket får ingå i hälsåvårdspersonal? Vad gäller personlighetstypen får nog andra avgöra det!

Vill du testa vilken personlighet du är?
Klicka HÄR

2 kommentarer:

Bloggarmorsan sa...

Meeeen.... Det var ju det resultatet som JAG borde fått ju!! ;-))
Kram HElena

Trin sa...

Ja jag tänkte på det!Man undrar över tillförlitligheten?!