onsdag 15 september 2010

Vargtimmen

"I folktron är vargtimmen dygnets svåraste timmar
Det påstås att det föds fler barn under dessa timmar än på resten utav dygnet.
 Likaså sägs det att fler också dör under dessa timmar.
 Vidare tror man att det är under dessa timmar vi plågas utav våra värsta mardrömmar, och att den sömnlöse vid samma tidpunkt upplever svår ångest."



Har en tid haft extremt svårt att sova ordentligt. Jag somnar som jag ska men vaknar flera gånger varje natt och har svårt att somna om. Jag vrider och vänder på mig. roterar som en spiral, men utan resultat, John Blund infinner sig inte. I min iver att försöka sova blir det bara värre, jag kollar klockan....bara två timmar kvar...ja ni kanske har varit med om det?
Vad beror det på kan ju fundera på? Jag har mina aningar, ett orosmoment som jag hoppas löser sig så jag slipper gå som en zombie resten av hösten.

Inga kommentarer: