torsdag 23 februari 2012

Hipp hipp......

..hurra!!!
Man kunde ju nästan tro att jag fyllde jämna år "harkel" för några veckor sedan.
Skämt åsido, det gjorde jag ju och på något konstigt vis har jag överlevt.
Välkommen över på döhalvan, mogen frukt smakar bäst, är några kommentarer jag fick! Tror den sista kommentaren är den jag gillar bäst!
Hade en trevlig liten fest med släkt och vänner.
Visar här ett axplock av mina finfina presenter!


Massor av pengar och några timmar med en personal shopper!!
Om ca en månad är det dax. Längtar som en tok tills dess!

Smycken från Edblad

En charm från ThomasSabo från mina extrabarn Max och Klara!



2 kommentarer:

24seven by [bo:bakk] sa...

Grattis till dig!! Shiiit vilka presenter asså. Jag är också en mogen banan men inte har jag fått en personal shopper för det. Näpp.

Skönt att du är frisk. Låter alldeles fruktansvärt me migrän. Hu.

Kram från hon den andra rondellpolisen. :)

Anonym sa...

Som jag har längtat efter ett nytt bloginlägg och nu kom det :) Låter som du hade en bra födelsedag! Kram