tisdag 23 september 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av "villa björkebo"!

5 saker i min frys

  • Svamp som jag fått av grannen
  • Hembakt bröd
  • Kycklingfileer
  • Glass från glassbilen
  • En massa röda vinbär som har många år på nacken..

5 saker i min garderob

  • Min nya kappa
  • Ny polo inköpt i lördags
  • En massa handväskor
  • Sommarskor (dags att lägga undan)
  • En hel del som skulle kunna rensas bort tyvärr

5 saker i min väska

  • Migränmedicin
  • Paraply
  • Solglasögon
  • Kvitton
  • Nycklar till jobb&hem

5 saker i mitt badrumsskåp

  • Hårspray
  • "Fluff" Dust It
  • Nagellack
  • Foundation
  • Concealer, livsviktigt! Bra mot studiecirklar under ögonen.

5 saker i min bil

  • GPS
  • Kartbok (onödig när man har GPS)
  • Cd skivor
  • Servetter som jag snott från McDonalds
  • Grus på golvet

Jag utmanar Petra, Madde, Moster K, Anna I och alla mina kusiner också!

3 kommentarer:

Petra sa...

Hej hopp God Morgon!! Så.. vad är detta för utmaning? =) vad ska jag göra..? Jag är ju lite till ålderns så jag fattar inte... MOHAHAH! =D skriva samma som du..? Kram

Ansa sa...

Okej..jag antar utmaningen! :) kram, Ansa

Anonym sa...

Nu du Trin, nu har jag antagit din utmaning!!Kram