torsdag 2 oktober 2008

Jämmer och elände

Vilken vecka......migrän nästan varje dag. Illamående och matt. Går till jobbet ändå. Dumt, jag vet........



....räddaren i nöden heter Zomig. 50 kr tabletten! Dyra vanor man ligger inne med. Skulle hellre lägga pengarna på annat.




Som grädde på moset, ömmande leder, värkande nacke och diskbråck. Tack snälla den som gav mej allt detta. Man kan ju undra vad jag gjort för ont? Något jag får sona för i ett tidigare liv!? Inte kan väl jag varit så ond?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla, goa Trin, finns det absolut ingen hjälp att få?? Det här går ju inte. Orkar du träna och stärka din kropp på rätt sätt när du samtidigt måste jobba?? Ja, jag hoppas du ska bli fri alla dessa plågor. Kan inte tro att det är ett straff,isåfall är det så orättvist.Kramar om dig, KM

Sweet dreams... sa...

En KRAM till dej och det kanske känns liiiiiite bättre?!

Anonym sa...

Tack det känns jättemycket bättre av ala kramar jag får.

Petra sa...

Älskade lilla vän, ibland känns det som om jag är äldre än dig och får lyfta upp dig och hålla dig hårt i min famn, viska att det är tufft men det kommer bättre dagar! Livet e tufft, vi vet. Och jag tänker på dig massor! KYRA PÅ DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Massa kramar å allt annat smått och gott!!!

Marie sa...

Hujeda mig! Kram! En sån där varm havre eller vete påse att lägga på nacke och axlar är skönt. Du har nog redan en sån

Anonym sa...

Nej inte tror jag att du gjort något ont, inte ! du är ju skitbäst :D

Ansa sa...

Usch det där låter inget roligt alls :( Hoppas att ontet och migränen släpper!!! Kram på dig! Ansa

Anybody out there?? sa...

Hoppas den här veckan blir bättre! Något ont kan du inte ha gjort, är ju den bästa! Kram