onsdag 26 november 2008

Dagens I-landsproblem


I tre hela veckor har vår bärbara dator varit på "reparation". Eller jag vet inte om man kan kalla det reparation.
Detta har inneburit att vi fått "veva" igång vår gamla stationära dator på övervåningen. Man hinner storstäda hela huset innan den startar och slänga in en tvätt mellan att sidorna laddas. My god vad man är bortskämd!
Nu ska vi äntligen få en ny dator ! Hallelulja att det finns försäkringar!
Snart slipper jag kravla upp för trappan utan jag kan slänga mej i soffan med min älskade laptop!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår precis hur du känner!!! Har fått veva igång min gammla med... Hoppas min nya laptop kommer kommer i morgon :)
Kram /madde

Sweet dreams... sa...

Jag lider verkligen med dej;-). Kan inte leva utan min bärbara dator utan S;-) Kram Grannen