onsdag 25 februari 2009

Räkna steg!


Hittade denna sida sida i dag. Kul grej för att kolla hur många steg man tar varje dag. Man kan själv lägga upp en rutt mellan två städer som man ska ta sig emellan (inte på riktigt alltså...). Själv tänker jag knata till Göteborg och har i skrivande stund tagit mej halvvägs till Örebro....hmmm undrar hur lång tid det kommer att ta!?
Man kan omvandla alla aktiviteter i steg, ex.vis var mina 20 minuter på steppmaskinen dryga 3000 steg!
Just nu är det gratis medlemsskap i 3 månader. Testa, det gjorde jag!

Klicka här för att komma dit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det funkade när jag registrerade en hotmailadress...så nu är jag med...men fy det var jobbigt att fylla i allt. Alla matvaror/rätter finns inte...

Anonym sa...

Jag håller med, sedan skulle allt vägas...jobbigt!
Catrin