söndag 15 februari 2009

Utmaning

Blev utmanad av J.
Utmaningen går till på följande vis:
Gå in i mappen med mina bilder...Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den mappen. Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex personer och tala om det för dem. Lätt som en plätt!
Kanske skulle det vara lätt om jag nu hade sex mappar med bilder på min dator. Vis av att bilder kan försvinna vid en datorkrasch....vilket hände i höstas, spar jag inga "viktiga" bilder på hårdisken. Men lite "rask" har jag. Dock fick jag ta den sjätte bilden.......
Jag gjorde om reglerna lite....



Min bild i utmaningen är vår knäppa katt som ska krypa in överallt!
Ganska kul bild tycker jag!
Jag utmanar alla som känner sig manade........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Katt i påse kommer på posten :D

Anonym sa...

*Fnissar hejdlöst* Såg du att jag antagit utmaningen om 6/6??
Kram

Ansa sa...

Hehe sicken sötnos! :D