tisdag 2 mars 2010

Sportlov



Vilken lyx med sportlov! Vi tog ledigt hela familjen, packade bilen full och drog med grannfamiljen till Österrike. Där hade vi hyrt ett hus med en vidunderlig utsikt! En hisnande bilfärd dit vill jag lova för en höjdrädd person som jag. Vi har haft strålande sol och fått föraningar om våren, tio grader varmt och takdropp. Härlig skidåkning, dock har undertecknad darrat med underläppen några gånger. När man börjat åka skidor som övermogen  blir man aldrig någon Stenmark. Men inga ben är brutna, några blåmärken är  dock minnen från ett par praktvurpor!
Men inget varar för evigt, nu är vi tillbaka i verkligheten, till jobb och skola. Men med många härliga minnen att plocka fram!

1 kommentar:

Bloggarmorsan sa...

Härliga bilder... Känner igen det där med övermogen.... Jag började efter trettio -och det blir aldrig någon slalomstjärna av mig!
Jag har bytt bloggadress! Hoppas du vill fortsätta hälsa på mig där!!
Kramkram Helena