torsdag 1 december 2011

2011-12-01

Decembers första dag kunde börjat bättre. Migränhelvetet har slagit klorna i mig, igen. Tredje dagen med denna djävulens åkomma. I dag stannade jag hemma då jag inte mäktade med att sätta mig i bilen och köra de fyra milen till jobbet. En dags vila med medicin brukar göra susen.

Mitt bloggande är minst sagt sporadiskt. Tiden räcker inte riktigt till. Eller är det kanske lusten att skriva något intressant som kan roa någon annan? Andras bloggar innehåller roliga och läsvärda inlägg, som jag tycker är så kul att läsa!
Hm, jag gör nu ett försök att göra som många andra, ett inlägg varje dag fram till jul.

Få se om någon läser. Om just du läser, lämna gärna ett avtryck, du kan ju vara anonym!




Årets adventsljusstake är en enkel historia, precis i min smak.
Ljus köpta på Plantagen, siffrorna på Årstiden i Stockholm.
Glaspärlorna, Åhlens.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Jobbigt med migrän, hoppas du blir bra snabbt! Kram Madde

Anonym sa...

Trevligt med ännu en julkalender!
Kram Linda
Ps. Hoppas huvudet mär bättre snart...Jag vet hur det är.

Anonym sa...

jag kollar in ibland ;) hoppas huvut mår bättre